Regulamin programu partnerskiego SellIntegro obowiązujący od 01.03.2024

§ 1. Definicje

Pojęcia zastosowane w regulaminie będą miały następujące znaczenie:

Aplikacja - Narzędzie informatyczne, do którego ogół praw przysługuje SellIntegro, a które SellIntegro udostępnia na warunkach określonych przez SellIntegro.

Klient - Przedsiębiorca korzystający z usług świadczonych przez SellIntegro drogą elektroniczną w ramach serwisu internetowego (w tym w szczególności poprzez założenie konta) i/lub aplikacji, zawierający z SellIntegro umowę.

Kod partnera - Indywidualne oznaczenie partnera umożliwiające SellIntegro zidentyfikowanie jego działań w zakresie polecenia.

Konto - Zbiór zasobów i uprawnień w ramach serwisu internetowego i/lub aplikacji przypisanych użytkownikowi, dostępny po dokonaniu rejestracji.

Materiały - Wszelkie dokumenty lub treści (w tym w szczególności teksty, grafiki, logotypy, kody źródłowe) będące utworami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, dotyczące usług SellIntegro lub zamieszczone w serwisie internetowym i/lub aplikacji, będące własnością SellIntegro lub użyte przez SellIntegro za zgodą osoby lub podmiotu trzeciego, któremu przysługują prawa własności intelektualnej do nich.

Opiekun - Osoba wskazana przez SellIntegro będąca punktem kontaktowym dla partnera w związku z przystąpieniem do programu.

Partner - Podmiot zewnętrzny – przedsiębiorca, pozyskujący klientów na rzecz SellIntegro.

Partner wdrażający - Partner dokonujący innych niż polecenie działań wobec klienta w tym dokonujący usług wdrożenia lub wsparcia rozwiązań dostarczanych przez SellIntegro prowadzących do zakupu usług SellIntegro przez klienta. Partnerem wdrażającym może być partner, który zgodnie ze stawianymi przez SellIntegro warunkami posiada odpowiedni poziom wiedzy i doświadczenia w zakresie pracy z usługami dostarczanymi przez SellIntegro.

Partner polecający - Partner, który poleca usługi SellIntegro prowadzące do zakupu usług SellIntegro. Partnerem polecającym może być każda osoba, która aktywnie pozyskuje klientów dla SellIntegro i jednocześnie nie jest partnerem wdrażającym. W przypadku partnera polecającego SellIntegro przejmuje proces wdrożenia i onboardingu klienta.

Polecający - Kierujący polecenie skorzystania z usług SellIntegro do ich docelowego odbiorcy — polecany.

Polecany - Klient, który jest odbiorcą polecenia, korzystający z usług SellIntegro.

Polecenie - Czynności polecającego polegające na zachęceniu do skorzystania z usług SellIntegro przez polecanego.

Polecenie skuteczne - Polecenie, na skutek którego polecany rozpoczyna korzystanie z usług SellIntegro (zawiera umowę) w szczególności dokonuje rejestracji i aktywuje poszczególne usługi dostarczane przez SellIntegro przy wskazaniu partnera oraz dokonuje płatności za nie.

Program partnerski - Zbiór zasad współpracy prowadzonej pomiędzy SellIntegro a partnerem programu mających na celu zwiększenie sprzedaży usług SellIntegro.

Przedsiębiorca - Osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową korzystający z usług świadczonych przez SellIntegro drogą elektroniczną, w tym przy udziale serwisu internetowego i/lub aplikacji lub prowadząca czynności polecenia.

Regulamin - Niniejszy dokument określający zasady programu partnerskiego

Serwis - Usługa wsparcia technicznego świadczona na rzecz klienta, polegająca na analizie i usuwaniu zgłoszonych błędów w działaniu aplikacji, wynikających z błędów kodu źródłowego lub innych błędów w działaniu usług lub aplikacji z przyczyn leżących po stronie SellIntegro. Serwis dostępny jest w opcjach wskazanych przez SellIntegro. Dla klientów pozyskanych na rzecz SellIntegro przez partnera wdrażającego serwis może być świadczony również bezpośrednio przez partnera wdrażającego.

Serwis internetowy - Serwis internetowy dostępny pod adresem: www.sellintegro.pl, prowadzony przez SellIntegro w celu świadczenia usług określonych w niniejszym regulaminie.

Tabela wynagrodzeń - Tabela dostępna na koncie partnera zawierająca wartości wynagrodzeń, do których otrzymania uprawniony jest partner oraz rabatów, do których udzielenia jest uprawniony.

Transakcja - Każdorazowy zakup przez poleconego lub wdrożonego klienta (na skutek działań podejmowanych przez partnera w związku z przystąpieniem do programu) produktu i/lub usługi SellIntegro.

Organizator/SellIntegro - SellIntegro Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (adres: ul. Stanisławowska 47, 54-611 Wrocław) wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000574026, NIP: 8971813098, REGON: 362430332, posiadająca ogół praw do serwisu internetowego oraz aplikacji organizująca program partnerski

Umowa - Umowa w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego zawierana pomiędzy SellIntegro i klientem na odległość za pośrednictwem serwisu internetowego, w języku polskim, której przedmiotem są usługi dostępne w serwisie internetowym oraz w aplikacji, świadczone przez SellIntegro na rzecz klienta.

Użytkownik - Osoba fizyczna posiadająca dostęp do usług serwisu internetowego i/lub aplikacji, za której działania pełną odpowiedzialność ponosi właściciel konta.

Zamówienie - Oświadczenie woli klienta, stanowiące ofertę zawarcia umowy z SellIntegro.

Kod rabatowy - Każdy partner otrzymuje indywidualny kod rabatowy, który może przydzielić swojemu klientowi na usługi SellIntegro. Pobierany jest on jednorazowo przy pierwszej płatności kartą lub brany pod uwagę na cały okres przy płatności na 12 miesięcy. Nie łączy się on z innymi kodami rabatowymi. W momencie wyliczenia prowizji dla partnera za pozyskanie klienta udzielony rabat pomniejsza podstawę do wyliczeń.

Plany abonamentowe - Planem abonamentowym SellIntegro nazywa plany wsparcia, plany abonamentowe integracji, CloudPrint PRO, rozszerzenie funkcjonalności.

§ 2. Postanowienia ogólne

  1. § 2. Postanowienia ogólne
    1. Głównym celem programu partnerskiego jest wsparcie SellIntegro przez partnera w zakresie pozyskania klienta i zwiększenie sprzedaży ilości oraz wartości oferowanych przez SellIntegro usług, oraz podniesienie jakości ich świadczenia. SellIntegro poza programem może zlecać partnerowi realizację określonych prac – w takim wypadku odpowiednie zastosowanie znajdą warunki ustalone indywidualnie przez strony.
    2. Udział w programie partnerskim jest całkowicie dobrowolny.
    3. Dokonując czynności polecenia, partner zobowiązany jest do:
      • działania w sposób zgodny z obowiązującym prawem, zasadami współżycia społecznego oraz dobrymi obyczajami, mając na uwadze w szczególności prawa podmiotów trzecich (szczególnie klient) oraz interes prawny SellIntegro;
      • przekazywania polecanych prawdziwych oraz zgodnych ze stanem faktycznym danych, oraz informacji udostępnionych przez SellIntegro;
      • niepodejmowania działań mających na celu wprowadzenie polecanych w błąd, w szczególności:
        1. wprowadzania w błąd co do usług i/lub produktów oferowanych przez SellIntegro;
        2. oferowania nagród lub zwrotu środków (cash back), w zamian za nabycie usług i/lub produktów oferowanych przez SellIntegro, z polecenia partnera;
        3. oferowania, bez wiedzy i zgody SellIntegro, kuponów rabatowych lub sugerowania możliwości otrzymania kuponów rabatowych, lub zniżek w związku nabyciem usług i/lub produktów oferowanych przez SellIntegro, z polecenia partnera;
        4. dokonywania więcej niż jednego zgłoszenia do programu;
        5. zakładania fikcyjnych kont – w tym klientów bez ich zgody;
        6. dopuszczania się nadużyć powodujących straty materialne, utratę korzyści lub utratę reputacji/wizerunku SellIntegro.
    4. Partner ponosi wobec SellIntegro oraz osób trzecich pełną odpowiedzialność za szkody związane z naruszeniem przepisów prawa, w szczególności praw osób trzecich oraz postanowień niniejszego regulaminu lub warunków korzystania z usług SellIntegro.
    5. Odpowiedzialność, o której mowa powyżej, obejmuje zarówno naprawienie szkody na rzecz SellIntegro oraz osoby trzeciej, jak i również poniesienie dodatkowych kosztów, które wynikły z wyrządzenia szkody, w tym kosztów sądowych, kosztów zastępstwa procesowego, kosztów postępowań egzekucyjnych oraz innych uzasadnionych kosztów poniesionych w związku z wyrządzeniem mu szkody, oraz w związku z roszczeniami osób lub podmiotów trzecich.
    6. Partner jest w pełni odpowiedzialny za wszystkie podejmowane przez siebie (jak i osoby, które działają w imieniu i na rzecz Partnera) czynności w ramach Programu jak i wobec Klienta. SellIntegro nie ponosi odpowiedzialności za działania Partnera.
    7. Wszelkie prawa do serwisu internetowego oraz aplikacji, w tym majątkowe prawa autorskie do nazwy, domeny internetowej oraz wzorców formularzy należą do SellIntegro, a korzystanie z nich poza dozwolonym użytkiem przez partnera może następować wyłącznie za uprzednią zgodą SellIntegro.
    8. Partner w zakresie udziału w programie:
      • może korzystać z materiałów udostępnionych przez SellIntegro z zachowaniem ich formy i/lub treści. Wszelkie zmiany w zakresie formy i/lub treści materiałów wymagają autoryzacji i zgody SellIntegro;
      • może wykorzystywać logotyp SellIntegro wyłącznie z zachowaniem zatwierdzonych przez SellIntegro warunków graficznych oraz w celu wykazania autoryzacji i udziału w programie partnerskim SellIntegro;
      • zobowiązany jest do identyfikacji swojego udziału w programie partnerskim np. poprzez umieszczenie oznaczenia SellIntegro na swojej stronie internetowej lub w materiałach ofertowych;
      • nie jest uprawniony do występowania w relacjach z poleceniami lub klientami w charakterze pracownika, współpracownika, przedstawiciela lub pełnomocnika SellIntegro;
      • nie jest uprawniony do zaciągania w imieniu SellIntegro żadnych zobowiązań, a także do nabywania na rzecz SellIntegro jakichkolwiek praw;
      • nie jest uprawniony do przeniesienia na jakikolwiek inny podmiot praw i obowiązków wynikających z uczestnictwa w programie, bez uprzedniej pisemnej zgody SellIntegro;
      • może rejestrować klienta w ramach usług SellIntegro wyłącznie za zgodą klienta oraz na dane klienta – w takim przypadku partner działa z polecenia klienta i jest zobowiązany do zapoznania klienta z panelem konta, a SellIntegro nie ponosi odpowiedzialności za działania partnera;
      • zobowiązany jest do aktywnego udziału w grupach wsparcia oraz promowania SellIntegro (np. poprzez tworzenia opinii Google).
    9. SellIntegro zapewnia partnerom możliwość podniesienia kwalifikacji oraz wiedzy w zakresie dostarczanych przez SellIntegro usług lub produktów (np. szkolenia). Dodatkowo SellIntegro może udzielać partnerowi wsparcia w zakresie wdrożeń. Wobec powyższego oraz mając na celu interes klienta, SellIntegro posiada uprawnienie do:
      • oczekiwania od partnera udziału w szkoleniach bądź innych formach podniesienia wiedzy w zakresie usług SellIntegro;
      • weryfikacji poziomu wiedzy w zakresie usług i/lub produktów SellIntegro; oraz
      • weryfikacji jakości usług partnera na rzecz klienta a związanych z usługami SellIntegro – w tym do odpytywania klienta o jego ocenę.
    10. W przypadku stwierdzenia niewystarczającego poziomu wiedzy partnera bądź niskiej oceny jakości prowadzonych przez partnera usług wobec klienta, SellIntegro posiada uprawnienie do zawieszenia udziału partnera w programie lub obniżenia należnego mu wynagrodzenia.
    11. SellIntegro posiada uprawnienie do ekspozycji (identyfikacji) oraz informowania o współpracy z partnerami, którzy według SellIntegro osiągnęli odpowiedni poziom zaangażowania, wiedzy oraz doświadczenia z usługami SellIntegro.
    12. Partner zobowiązuje się do stałego monitorowania i weryfikowania danych klientów, którzy za jego pośrednictwem zakupili usługi SellIntegro, w tym m.in. czy wszyscy pozyskani klienci przypisani są prawidłowo do konta partnera. Wszelkie rozbieżności powinny być na bieżąco zgłaszane do opiekuna partnera.

§ 3. Przystąpienie do programu

  1. Przystąpienie do programu:
    • jest możliwe w systemie 24/7 w formie określonej przez SellIntegro z wykorzystaniem serwisu internetowego;
    • jest uzależnione od dokonania rejestracji i założenia konta na zasadach opisanych w regulaminie serwisu SellIntegro i wyrażenia woli udziału w programie;
    • może być poprzedzone:
      • koniecznością akceptacji indywidualnych warunków wynikających z charakteru prowadzonej przez partnera działalności lub relacji z SellIntegro;
      • autoryzacją i weryfikacją dokonywaną przez SellIntegro.
  2. W zakresie konta i warunków serwisu internetowego odpowiednie zastosowanie znajdą warunki regulaminu tego serwisu.
  3. SellIntegro, po otrzymaniu zgłoszenia przystąpienia do programu oraz pozytywnej weryfikacji danych wskazanych podczas rejestracji, aktywuje konto partnera poprzez wygenerowanie indywidualnego kodu partnera, umożliwiającego partnerowi działanie w ramach programu.
  4. Po nadaniu indywidualnego kodu partnera partner zobowiązany jest do podjęcia kontaktu z opiekunem w celu uzyskania niezbędnych informacji oraz materiałów promocyjnych dotyczących programu.
  5. SellIntegro przydzieli odpowiednią osobę, opiekuna partnerów, do wsparcia partnerów w zakresie technicznym, merytorycznym, marketingowym i do rozwiązywania występujących problemów. Kontakt znajduje się na stronie https://www.sellintegro.pl/zostan-partnerem.

§ 4. Realizacja poleceń

  1. Program umożliwia partnerowi pozyskiwanie nowych klientów lub aktywację przez nich usług serwisu na skutek czynności dokonywanych przez partnera.
  2. Partner dokonuje polecenia na własne ryzyko i w pełni odpowiada wobec SellIntegro za właściwą podstawę prawną kierowania do polecanych jakichkolwiek informacji dotyczących serwisu.
  3. W przypadku odpowiedzialności SellIntegro na skutek naruszenia przez partnera zasad kierowania wiadomości do polecanych bezpośrednio przez partnera lub na jego zlecenie, SellIntegro posiada uprawnienie do żądania od partnera zwrotu wszelkich kwot lub wartości świadczeń składających się na poniesioną w ten sposób odpowiedzialność.
  4. Realizacja polecenia jest możliwa w sposób określony przez SellIntegro, w tym:
    • z wykorzystaniem funkcjonalności serwisu – możliwości udostępnienia linku polecającego;
    • bezpośrednie przekazanie polecanemu kodu przez partnera.
  5. Do polecenia dochodzi:
    • wtedy, gdy polecany w trakcie czynności rejestracji konta w serwisie lub aktywacji poszczególnych usług serwisu wskaże otrzymany od partnera kod;
    • gdy polecany dokona rejestracji konta w serwisie lub aktywacji poszczególnych usług serwisu z wykorzystaniem otrzymanego linku polecającego.
  6. Działania polecany (w szczególności dokonywanie zamówienia czy transakcji), które nie zostały złożone za pośrednictwem linku polecającego lub przy użyciu kodu partnera, nie będą podlegały rozliczeniom w ramach programu pomiędzy SellIntegro a partnerem.
  7. W przypadku gdy partner realizuje zadania zarówno partnera wdrażającego, jak i partnera polecającego zobowiązany jest do utworzenia dwóch odrębnych kont, każdego dedykowanego odpowiednim czynnościom.

§ 5. Wynagrodzenie

  1. Z tytułu skutecznego polecania przez partnera usług i/lub produktów oferowanych przez SellIntegro zakończonego ich skuteczną sprzedażą i opłaceniem, partnerowi przysługuje wynagrodzenie, naliczane zgodnie z tabelą wynagrodzeń aktualną na dzień dokonania transakcji przez polecany, z zastrzeżeniem pkt 2.
  2. Prowizja za klienta, który zarejestrował się więcej niż 365 dni wstecz, spada do 10% wartości poleconych usług.
  3. Zakres czynności polecenia oraz wynagrodzenie mogą ulec zmianie. W sytuacji ich zmiany zastosowanie znajdą te, które obowiązywały w dacie transakcji.
  4. Wynagrodzenie nie jest naliczane m.in. w przypadku, gdy:
    • polecany zarejestrował się, złożył zamówienie w serwisie SellIntegro bądź dokonał transakcji przed przystąpieniem partnera do programu;
    • polecany nie podał kodu partnera w formularzu rejestracji lub podczas zakupu (w koszyku) w serwisie SellIntegro;
    • polecany odstąpił od umowy zawartej z SellIntegro;
    • polecany złożył zamówienie bez udziału partnera bądź na skutek działania SellIntegro.
    • w przypadku zawieszania/zamknięcia/usunięcia konta partnera w serwisie.
  5. Program partnerski dotyczy wyłącznie usług abonamentowych SellIntegro.
  6. W przypadku podejrzenia nadużycia partnera, dotyczącego warunków programu, SellIntegro ma prawo do wstrzymania wypłaty wynagrodzenia.
  7. Wynagrodzenie sumowane jest na koncie partnera z tym zastrzeżeniem, że możliwość wypłacenia wynagrodzenia przyznanego w związku z poleceniem wygasa po upływie 6 miesięcy liczonych od dnia nabycia do niego praw – po tym okresie prawo do wynagrodzenia wygasa.
  8. Kwoty wynagrodzenia uzyskane w programie partnerskim podlegają opodatkowaniu na zasadach ogólnych tj. na partnerze, który otrzyma wynagrodzenie, ciąży obowiązek jego rozliczenia w swoich przychodach z tytułu działalności gospodarczej.
  9. Wypłata wynagrodzenia możliwa jest nie częściej niż raz w miesiącu kalendarzowym i każdorazowo obejmuje całość wynagrodzenia zgromadzonego na koncie partnera.
  10. Wynagrodzenie jest wypłacane partnerowi, jeżeli jego wysokość przekroczy 150,00 zł netto.
  11. Wynagrodzenie prowizyjne wypłacane jest po uprzednim zgłoszeniu przez partnera, dyspozycji wypłaty. Po zgłoszeniu wypłaty SellIntegro:
  • dokonuje weryfikacji wysokości środków zgromadzonych na koncie partnera tytułem wynagrodzenia, a także zasadności ich wypłaty na rzecz partnera; oraz
  • informuje partnera o możliwości wystawienia faktury VAT tytułem wypłaty wynagrodzenia, a także o wysokości wynagrodzenia podlegającego wypłacie.
  1. W przypadku wątpliwości co do zasadności wysokości wynagrodzenia, SellIntegro niezwłocznie informuje partnera o przyczynach tychże wątpliwości, a także o planowanych w związku z tym dalszych działaniach.
  2. W przypadku wypłaty partnerowi wynagrodzenia, które nie powinno być naliczone SellIntegro przysługuje prawo do jego potrącenia z wynagrodzenia należnego bądź żądania zwrotu.
  3. Wynagrodzenie wypłacane jest na podstawie prawidłowo wystawionej przez partnera faktury VAT, w ciągu 5 dni od otrzymania informacji o należnej kwocie, na rachunek bankowy wskazany każdorazowo na fakturze.
  4. Wynagrodzenie płatne będzie w terminie nie krótszym niż 14 dni liczonych od dnia otrzymania przez SellIntegro prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  5. W przypadku partnerów będących podatnikami VAT warunkiem wypłaty wynagrodzenia jest wpis rachunku bankowego partnera na białą listę podatników VAT.
  6. Partner zobowiązany jest do umieszczenia kodu partnera, będącego jego identyfikatorem, na fakturze wystawionej dla SellIntegro.
  7. SellIntegro wyraża zgodę na wysyłkę przez partnera i otrzymywanie faktur drogą elektroniczną w formacie pdf na adres pay@sellintegro.pl
  8. Wynagrodzenie należne partnerowi może być zaliczone również na poczet zapłaty ceny za usługi lub produkty świadczone przez SellIntegro wobec składanych przez partnera zamówień. W takim wypadku SellIntegro dokona odpowiedniego rabatu ceny usługi.
  9. W zakresie polecanych usług SellIntegro partner – za zgodą SellIntegro, może być uprawniony do udzielania informacji o rabatach dla klienta. W takim wypadku SellIntegro przysługuje prawo do obniżenia wynagrodzenia partnera o wartość udzielonego polecany rabatu. Warunki rabatów określa tabela wynagrodzeń.

§ 6. Rezygnacja, zawieszenie bądź wykluczenie z Programu

  1. Partner może zrezygnować z udziału w Programie w dowolnym momencie ze skutkiem na dzień otrzymania oświadczenia o rezygnacji.
  2. Partner przekazuje SellIntegro informację o rezygnacji z uczestnictwa w Programie z zachowaniem zwykłej formy pisemnej lub za pośrednictwem korespondencji e-mail.
  3. Partner najpóźniej miesiąc od daty złożenia oświadczenia o rezygnacji posiada uprawnienie do zgłoszenia wypłaty wynagrodzenia. Wobec zgłoszenia wypłaty odpowiednie zastosowanie znajdzie § 5 Regulaminu.
  4. Wraz z wygaśnięciem uczestnictwa w Programie, Partner traci dostęp do Konta Partnera oraz wszelkie przyznane Partnerowi benefity w związku z udziałem w Programie.
  5. SellIntegro jest uprawnione do zawieszenia praw i udziału Partnera w Programie oraz dostępu do innych usług świadczonych przez SellIntegro lub do wykluczenia Partnera jednostronnie z Programu m.in. w przypadku:
    • przestania być aktywnym Partnerem tzn. zaprzestania dokonywania przynajmniej 1 skutecznego polecenia przez okres co najmniej 3 miesięcy;
    • podejmowania działań na szkodę SellIntegro lub podmiotu trzeciego (w szczególności Polecany lub Klient);
    • naruszenia przepisów prawa, postanowień niniejszego Regulaminu lub warunków poszczególnych usług SellIntegro – o ile zostały wyrażone.
  6. Zawieszenie bądź wykluczenie z Programu:
    • może mieć miejsce także wtedy, gdy jest to uzasadnione względami bezpieczeństwa lub problemami natury technicznej;
    • trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zawieszenia bądź wykluczenia.
  7. SellIntegro zawiadomi Partnera o zawieszeniu bądź wykluczeniu z Programu na adres poczty e-mail Partnera lub w formie udostępnionego komunikatu.
  8. Zawieszenie bądź wykluczenie z Programu skutkuje utratą dostępu do Konta, jego usunięciem, a także utratą prawa do wypłaty wynagrodzenia.
  9. SellIntegro zastrzega sobie weryfikację zadowolenia klienta (NPS) z usług partnera. Jeśli ocena NPS nie będzie zadowalająca dla SellIntegro zastrzega sobie możliwość wszczęcia działań weryfikacyjnych w kierunku Partnera, a co za tym idzie w konsekwencji zawieszenia współpracy.
  10. SellIntegro zastrzega sobie możliwość wykluczenia Partnera z Programu partnerskiego jeśli wykorzystuje on integrację w celach testowych na własny użytek.
  11. Program partnerski nie może być wykorzystywana celem uzyskania zniżek na własne potrzeby i stanowi to naruszenie niniejszego Regulaminu.

§ 7. Dane osobowe

  1. SellIntegro jest Administratorem danych osobowych uczestników Programu oraz Klientów.
  2. SellIntegro przetwarza dane osobowe zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; dalej zwane RODO), Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz innymi właściwymi przepisami o ochronie danych osobowych.
  3. Dane osobowe uczestników Programu są przetwarzane w zakresie:
    • związanym z obsługą i rozliczeniem Programu – na podstawie art. 6(1)(b) RODO, przez okres nie dłuższy niż czas udziału w Programie;
    • niezbędnym do rozpatrywania reklamacji lub ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń – na podstawie art. 6(1)(f) RODO, przez okres przedawnienia stosownych roszczeń;
    • niezbędnym do realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa (o ile wystąpią) – na podstawie art. 6(1)(c) RODO, przez okres wskazany w przepisach prawa;
    • innym określonym w momencie gromadzenia danych w tym m.in. w zakresie prawnie uzasadnionego celu SellIntegro (na podstawie art. 6(1)(f) RODO), przez okres nie dłuższy niż do realizacji celu przetwarzania bądź podjęcia określonych działań przez podmiot danych (wobec prawnie uzasadnionego celu do momentu wyrażenia stosownego sprzeciwu).
  4. Co do zasady dane dostępne są jedynie dla SellIntegro, jej pracowników, współpracowników i dostawców usług (np. świadczących na rzecz SellIntegro usług hostingu, obsługi, serwisu) niemniej z uwagi na rodzaj oraz sposób świadczenia lub korzystania z usług, dane w zakresie zgodnym z przepisami prawa mogą być udostępnione odbiorcom danych np. organom publicznym w zakresie, w jakim prawo zobowiązuje SellIntegro do udostępnienia tych danych.
  5. Wobec przetwarzania danych osobowych Partner (lub jego personel) ma prawo dostępu do treści swoich danych, do ich poprawiania, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do usunięcia danych, ich przenoszenia oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (w Polsce do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). W przypadku, gdzie podstawą przetwarzania jest zgoda – Użytkownik posiada uprawnienie do jej cofnięcia w dowolnym momencie.
  6. Partner jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia SellIntegro o zmianie swoich danych osobowych ewentualnie ich aktualizacji w takim zakresie, w jakim ma to znaczenie dla realizacji świadczonych usług.
  7. W zakresie nieuregulowanym odpowiednie zastosowanie znajdą warunki związane z korzystaniem przez Partnera z Konta.
  8. W przypadku, kiedy to Partner zarządza Kontem Klienta lub dokonuje rejestracji w imieniu Klienta – poza obowiązkami, o których mowa w § 2, Partner zobowiązany jest do poinformowania Klienta o warunkach korzystania z usług SellIntegro w tym dotyczących przetwarzania danych osobowych.
  9. Partner zobowiązany jest do informowania SellIntegro o wszelkich zmianach dotyczących danych osobowych i aktualizować je na swoim koncie partnerskim na stronie SellIntegro (w tym nr. telefonu oraz e-mail).

§ 8. Reklamacje

  1. Partner w każdym czasie może złożyć zastrzeżenia dotyczące prowadzenia przez SellIntegro Programu (dalej „reklamacja”).
  2. Reklamacja może być zgłaszana z wykorzystaniem kanałów komunikacji dostępnych w Serwisie bądź kierowana na adres e-mail SellIntegro.
  3. Reklamacja powinna zawierać dane Partnera oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń. Jeżeli dane podane w złożonej reklamacji wymagają uzupełnienia SellIntegro zwróci się do składającego o ich uzupełnienie.
  4. Reklamacja rozpoznawana jest w terminie 30 dni od daty jej otrzymania.
  5. W przypadku, gdy realizacja reklamacji we wskazanym terminie jest niemożliwa SellIntegro poinformuje o tym składającego podając jednocześnie przyczynę przedłużenia terminu realizacji oraz przewidziany czas udzielenia odpowiedzi.
  6. Rozstrzygnięcia reklamacji są ostateczne.

§ 9. Partner wdrażający

  1. Partner wdrażający świadczący na zlecenie Polecany Klienta usługi związane z usługami dostarczanymi przez SellIntegro zobowiązany jest do ich świadczenia z najwyższą starannością oraz w pełnej współpracy z SellIntegro. Ponadto partner wdrażający jest zobowiązany do:
    • informowania SellIntegro o:
      • rozpoczęciu i zakończeniu wdrożenia;
      • niedostępności w zakresie wsparcia Klienta z wyprzedzeniem co najmniej 14 dni;
    • informowania Klienta o dokonanych zmianach w konfiguracji;
    • wsparcia Klienta oraz udzielenia mu wyjaśnień w zakresie wdrożonych funkcjonalności, integracji lub wtyczek etc.;
    • kierowania zgłoszeń w imieniu Klienta (przynajmniej w okresie wdrożenia);
    • udostępniania SellIntegro danych kontaktowych Klienta (nawet kiedy to Partner zarządza usługami dostarczanymi przez SellIntegro do Klienta);
    • dokonywania zgłoszeń z wykorzystaniem Konta Partnera;
    • do udzielania wsparcia Klienta w zakresie usług SellIntegro co najmniej przez 30 dni od zakończenia czynności wdrożenia;
  2. Partner wdrażający może:
    • wnioskować do SellIntegro o wydłużenie okresu testowego rozwiązań SellIntegro. Wniosek powinien zawierać uzasadnienie. Decyzja co do wydłużenia okresu testowego należy wyłącznie do SellIntegro;
    • za zgodą SellIntegro udzielić rabatu na usługi SellIntegro zgodnie z warunkami Tabeli wynagrodzeń.
  3. W zależności od aktywności Partnera w Programie partnerskim, SellIntegro zastrzega sobie możliwość stopniowania wynagrodzenia Partnera w zależności od jego wyników. Stopniowanie uwzględnione będzie w Tabeli wynagrodzeń. Tabela wynagrodzeń będzie zawierać informacje, jakie wymagania musi spełnić Partner, żeby przejść do kolejnego poziomu wynagrodzeń.
  4. Partner wdrażający zobowiązany jest do stałego poszerzania wiedzy technicznej oraz marketingowej, w szczególności o informacje, które dostarcza SellIntegro w formie testów oraz szkoleń.
  5. SellIntegro udostępni na wniosek Partnera darmowe konto w wersji testowej na użytek własnych testów Partnera oraz celem weryfikacji ustawień na potrzeby Klientów.

§ 10. Partner polecający

  1. Partner polecający świadczący na zlecenie Polecany Klienta usługi związane z usługami dostarczanymi przez SellIntegro zobowiązany jest do ich świadczenia z najwyższą starannością oraz w pełnej współpracy z SellIntegro.
  2. Partner polecający uprawniony jest do:
    • wnioskować do SellIntegro o wydłużenie okresu testowego rozwiązań SellIntegro. Wniosek powinien zawierać uzasadnienie. Decyzja co do wydłużenia okresu testowego należy wyłącznie do SellIntegro;
    • za zgodą SellIntegro udzielić rabatu na usługi SellIntegro zgodnie z warunkami Tabeli wynagrodzeń.
  3. W zależności od aktywności Partnera w Programie partnerskim, SellIntegro zastrzega sobie możliwość stopniowania wynagrodzenia Partnera w zależności od jego wyników zgodnie z Tabelą wynagrodzeń. Tabela wynagrodzeń będzie zawierać informacje, jakie wymagania musi spełnić Partner, żeby przejść do kolejnego poziomu wynagrodzeń.
  4. Partner polecający zobowiązany jest do stałego poszerzania wiedzy marketingowej, w szczególności o informacje, które dostarcza SellIntegro w formie testów oraz szkoleń.
  5. Partnerowi polecającemu nie przysługuje darmowe konto testowe integracji na użytek własny.
  6. Partner polecający nie ma możliwości wykorzystania konta partnerskiego na użytek własnych integracji i stanowi to naruszenie Regulaminu. Klienci pozyskani dzięki działaniom Partnera polecającego po rejestracji na platformie SellIntegro otrzymają opiekę indywidualnego opiekuna, który pomoże w zaadaptowaniu się w środowisku integracji, przeprowadzi onboarding oraz podstawowej konfiguracje wtyczek w czasie okresu testowego.
  7. SellIntegro zastrzega sobie możliwość kontakt z Klientami pozyskanymi przez Partnera polecającego. Opiekun klienta Partnera polecającego może:
    • Zapoznać klienta z aktualną ofertą SellIntegro.
    • Zapoznać klienta z aktualnym cennikiem.
    • Przeprowadzić podstawową konfigurację integracji do 1h.
    • Sprawować opiekę nad klientem przez cały okres testowy oraz weryfikować zgłoszone przez klienta problemy.
    • Zainstalować aplikację na komputerze klienta, która jest konieczna do działania wtyczek.
  8. Klient indywidualnie może zgłosić się do opiekuna w celu umówienia kontaktu na stronie https://www.sellintegro.pl/darmowa-instalacja.

§ 11. Postanowienia końcowe

  1. Istnieje potencjalne ryzyko czasowego zawieszenia realizacji lub rozliczenia Programu w związku z prowadzonymi pracami konserwacyjnymi Serwisu SellIntegro.
  2. SellIntegro nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie warunków Programu partnerskiego w związku z zaistnieniem okoliczności, na które SellIntegro, nawet przy zachowaniu należytej staranności nie miała wpływu.
  3. SellIntegro posiada prawo do zmiany Regulaminu.
  4. W przypadku zmiany niniejszego Regulaminu aktualna wersja zostanie zamieszczona na Stronie Serwisu lub w panelu Aplikacji z jednoczesnym poinformowaniem Partnera o fakcie dokonania zmian, udostępnienia aktualnej treści oraz terminu zastosowania.
  5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem odpowiednie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, postanowienia zawarte w Regulaminie Serwisu SellIntegro oraz Regulaminach poszczególnych usług, z którymi związane są czynności dokonywane w ramach poleceń.
  6. SellIntegro zastrzega możliwość zakończenia Programu w dowolnym czasie, bez podawania przyczyny. O zamiarze zakończenia Programu SellIntegro informuje Partnera.
  7. W przypadku zakończenia Programu, SellIntegro zobowiązuje się do wypłacenia całej środków zgromadzonych na Koncie Partnera tytułem wynagrodzenia, z zachowaniem zasad wskazanych w § 5 Regulaminu.
  8. Partner zobowiązuje się do informowania SellIntegro o każdej zmianie danych, w szczególności numeru telefonu, adresu e-mail, adresu do korespondencji, nie później niż w terminie 48 godzin od daty zaistnienia zmiany z tym zastrzeżeniem, że wszelka korespondencja skierowana przez SellIntegro z wykorzystaniem dotychczasowych danych Partnera przed otrzymaniem informacji o zmianie jest uznawana za prawidłowo doręczoną.
  9. Przystępując do Programu, Partner wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od SellIntegro oraz innych podmiotów współpracujących z SellIntegro w związku z Programem, na adres e-mail podany przez Partnera podczas rejestracji w Programie.
  10. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie internetowej SellIntegro.