

Zamówienia nie przenoszą się do systemu ERP
W przypadku wystąpienia nieznanego lub krytycznego błędu podczas przetwarzania zamówień, następuję zatrzymanie integracji na zamówieniu przy którego przetwarzaniu problem wystąpił. Powoduje to, że kolejne zamówienia nie są przenoszone. Aby przywrócić działania systemu i przenieść kolejne zamówienia należy:
- przypisać zamówieniu status inny niż wybrane do przetwarzania(jeżeli w scenariuszu integracyjnym wybrane są jedynie wybrane statusy do przetwarzania) lub
- przepisać zamówienie ręcznie do systemu fakturującego(pamiętając o przepisaniu poprawnego numeru zamówienia z BaseLinkera jako zewnętrznego numeru zamówienia)
Numer problematycznego zamówienia jest dostępny w historii synchronizacji jako ostatnie przetwarzana zamówienie. Problematyczne zamówienie jest też najczęściej najstarszym nieprzetworzonym jeszcze zamówieniem(w przypadku przetwarzania wszystkich zamówień) lub najstarszym zamówieniem w zakresie jego statusu(przy przetwarzaniu wyłącznie wybranych statusów) Prosimy również o przesłanie numeru problematycznego zamówieniać na adres pomoc@sellintegro.com w celu dokładnej diagnozy problemu przez nas zespół. W przypadku wystąpienia krytycznego lub nieznanego błędu opcja przenoszenia zamówienia do wybranego statusu nie jest stosowana.