Aktualizacja EndPointa

Chcesz zaktualizować endpointa, ale nie wiesz jak? Zajrzyj do artykułu!
No items found.

Przedstawiona procedura jest opisana na przykładzie systemu Subiekt, jednak jest ona identyczna dla wszystkich systemów ERP wspieranych przez SellIntegro. W przypadku, gdy użytkownik korzysta z innego systemu niż Subiekt, zaleca się zastąpienie nazwy „Subiekt” nazwą odpowiadającą używanemu systemowi ERP. Na przykład, w przypadku systemu Optima nazwa usługi to „SellIntegro dla Optima”.

Kroki do wykonania

  1. Zależnie od tego, jak program jest uruchomiony (jako aplikacja lub usługa), należy zatrzymać usługę „SellIntegro dla Subiekta” lub zamknąć aplikację w pasku zadań.
  2. Należy upewnić się, że w tle nie działa żaden proces SellIntegro (należy sprawdzić, czy na liście procesów nie istnieje proces, którego nazwa zaczyna się od SellIntegro).

 

3. Gdy wszystkie procesy znikną lub zostaną zakończone ręcznie, należy odinstalować aktualnie używaną wersję, korzystając z panelu zarządzania programami systemu Windows. Nazwa produktu to "SellIntegro Dla Subiekt".

 

 4. Po odinstalowaniu starszej wersji programu, należy pobrać aktualną wersję EndPointa dla swojego systemu z panelu konfiguracyjnego wtyczki.

       

5. Następnie należy uruchomić konfigurator „SellIntegro dla Subiekt”

    Po zainstalowaniu należy skonfigurować połączenie do ERP i sposób uruchamiania się endpointa.